Home

02

Cyrki wykorzystujące zwierzęta do kilku lat reklamują się w sklepach i supermarketach, zostawiając pseudo-bilety. Jest to obecnie ich główny sposób na dotarcie do klientów.

Chcąc przeciwdziałać wykorzystywaniu zwierząt w cyrkach zachęcamy Was do wysyłania maili do zarządów supermarketów z apelem o wycofanie reklam cyrków wykorzystujących zwierzęta.

Kontakt ze sklepami:

TESCO

(poprzez formularz) http://www.tesco.pl/kontakt/#napisz-do-nas

bprasowe@pl.tesco-europe.com

CARREFOUR

carrefour@galluppolska.pl

REAL

(poprzez formularz) http://www.real.pl/kontakt/

E. LECLERC

(poprzez formularz) http://www.e-leclerc.pl/contact/leclerc/e-leclerc.html

main@e-leclerc.pl

BIEDRONKA

bok@biedronka.eu

AUCHAN

(poprzez formularz) http://www.auchan.pl/obsluga-klienta/formularz-kontaktowy k.cywinska@auchan.pl

skontaktuj się ze sklepem w Twoim mieście: http://www.auchan.pl/nasze-sklepy/mapa-sklepow-auchan

KAUFLAND

(poprzez formularz) https://www.kaufland.pl/Home/04_Dla_Klienta/001_Kontakt/index.jsp?

ALMA

info@almamarket.pl

uwagi@almamarket.pl

pr@almamarket.pl

NETTO

netto@netto.pl

PIOTR I PAWEŁ

zarzad@piotripawel.pl

b.patryn@piotripawel.pl

j.przybylska@piotripawel.pl

opinie: http://piotripawel.pl/a/207/kontakt/dodaj-opinie

Maile do sklepów zbiorczo:

carrefour@galluppolska.pl, bok@biedronka.eu, info@almamarket.pl, uwagi@almamarket.pl, pr@almamarket.pl, netto@netto.pl, zarzad@piotripawel.pl, b.patryn@piotripawel.pl, j.przybylska@piotripawel.pl, main@e-leclerc.pl, bprasowe@pl.tesco-europe.com, k.cywinska@auchan.pl

Przykładowa treść maila:

„Szanowni Państwo,

w Państwa sklepach często zobaczyć można reklamy cyrków ze zwierzętami, najczęściej w postaci „darmowych biletów” wyłożonych przy kasach. Proszę o rezygnację ze wspierania i promocji tego typu rozrywki. Cyrk, w którym wykorzystywane są zwierzęta to anachronizm opierający się na przemocy, fatalnych warunkach przetrzymywania i zmuszaniu świadomych istot do nienaturalnych zachowań. Tresura dzikich zwierząt w cyrku uważana jest za wysoce okrutny proceder. Dręczenie zwierząt jest całkowitym przeciwieństwem idei artystycznego widowiska prezentującego możliwości ludzkiego ciała, sprytu i indywidualnych talentów. Zwierzęta wykorzystywane w cyrkach większość swojego życia spędzają w klatkach i ciężarówkach. Nie ma tam mowy o zapewnieniu im realizacji jakichkolwiek potrzeb gatunkowych. Wiele zwierząt, jak lwy czy tygrysy, opuszcza klatki tylko na czas występów i tresury. Skutkuje to często chorobami psychicznymi, których objawy zostały wielokrotnie uwiecznione także przez polskich aktywistów.

Na całym świecie coraz więcej państw wprowadza zakaz wykorzystywania zwierząt w rozrywce. W Polsce ponad 200 tys. osób podpisało się pod Obywatelskim Projektem Ustawy o Zwierzętach, w którym domagamy się wprowadzenia zakazu wykorzystywania dzikich zwierząt w cyrkach.

Mam nadzieję, że zamiast wspierać nieetyczne formy prymitywnej rozrywki, przyłączą się Państwo do promowania kampanii CYRK BEZ ZWIERZĄT (http://cyrkbezzwierzat.pl) i dzięki temu wspólnie doprowadzimy do wprowadzenia w Polsce zakazu wykorzystywania zwierząt w występach cyrkowych.

Z poważaniem

……………………….“

 

Advertisements

2 thoughts on “Akcja mailowa do marketów

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s